Toimitusaika 1-3 päivää. Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksille.

0

Ostoskorisi on tyhjä

Yleiset ehdot

Näitä sopimusehtoja sovelletaan kuluttajan Toyrock Oy:n verkkokaupasta www.toybox.fi tekemiin tilauksiin. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia ehtoja. Toyboxilla on oikeus poistaa käyttäjän tekemä tilaus, jos käyttäjä rikkoo palvelun käyttöehtoja tai toimii lain vastaisesti. Toybox pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen ja Euroopan Unionin kuluttajansuojalainsäädäntöä. Laissa tapahtuvat muutokset astuvat voimaan heti sellaisenaan, ellei laissa toisin ole määrätty. Nämä ehdot eivät ole voimassa niiltä osin kuin ne rajoittavat kuluttajan oikeuksia siitä mitä pakottavassa lainsäädännössä on määrätty.

Toyboxin verkkokaupassa voivat asioida kaikki Suomessa vakituisesti asuvat kuluttaja-asiakkaat. Alle 18-vuotiaan tilauksessa täytyy olla huoltajan suostumus. Alle 16-vuotiaat eivät voi tehdä ostoksia Toyboxin verkkokaupassa henkilötietojen keräämistä koskevien säädösten vuoksi.

Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Tilauksen yhteydessä tilaajan on ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Tiedot rekisteröitymisestä, asiakastiedoista ja tehdyistä tilauksista välitetään tilaajan henkilökohtaiseen sähköpostiosoitteeseen.

Asiakas vastaa siitä, että hänen verkkokaupan tilauslomakkeeseen antamansa henkilö- ja muut tilaustiedot ovat oikeat ja täydelliset. Asiakkaan vastuulla on tarkistaa ja käydä läpi tilauksensa tietojen oikeellisuus kaikilta osin ennen tilaamista ja maksamista. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas vastaanottaa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa Toyboxin verkkokaupalta.

Verkkokaupan ylläpitäjän yhteystiedot:

Toyrock Oy
Puh. +358 44 985 5095
S-posti: emmi(at)toybox.fi

Varastomme sijaitsee Kaarinassa. Verkkokauppa on auki 24 tuntia vuorokaudessa ympäri vuoden. Toybox Oy pidättää oikeuden ottaa palvelu tai sen osa tilapäisesti pois käytöstä esimerkiksi sivujen ylläpidon tai laitteiston huollon vuoksi.

Verkkokaupassa asiointi
Asiakas voi tilata Toyboxin verkkokaupassa tuotteita rekisteröityneenä asiakkaana tai ilman rekisteröitymistä. Mikäli asiakas tilaa tuotteita rekisteröitymättömänä tilaajana, asiakkaan on annettava kunkin tilauksen yhteydessä pakolliseksi merkityt tilaajatiedot, jotta tilaus voidaan toimittaa asiakkaalle.
Rekisteröitynyt asiakas saa sähköpostiinsa rekisteröintivahvistusviestin, jossa näkyy asiakkaan itse valitsema käyttäjätunnus, jolla asiakas kirjautuu Toyboxin verkkokauppaan. Asiakas määrittää itse salasanan rekisteröitymisen yhteydessä. Asiakkaan vastuulla on pitää käyttäjätunnus ja salasana tallessa sekä suojattuina väärinkäytöksien ehkäisemiseksi.
Tilaamisen edellytyksenä on asiakkaan toimiva sähköpostiosoite, johon lähetetään tilaukseen liittyvät tilausviestit, joita ovat: Tilausvahvistus ja Toimitusvahvistus.

Verkkokauppatuotteiden hinnat
Tuotteet veloitetaan tilaushetkellä voimassa olevan hinnan perusteella. Ilmoitetut hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai verkkokaupan tuotetiedoissa erikseen ilmoitettuna aikana. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitusmaksuja, vaan ne ilmoitetaan erikseen tilauksen yhteydessä ja tilausvahvistuksessa. Toimitusmaksut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Toimitustavat ja -maksut on esitelty Toyboxin verkkokaupan verkkosivuilla www.toybox.fi kohdassa ”Tietoa meistä”, alasivulla ”Usein kysyttyä”.

Toyboxin verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa tuotteiden hintoja. Toyboxilla on oikeus tarkistaa asiakkaan saamia alennuksia verkkokauppaostoksista, jos asiakas palauttaa tilaukselta tuotteita. Toybox pyrkii esittämään kaikki hinnat verkkokaupassa oikein ja ajantasaisesti, mutta ei myönnä mitään takuuta hintojen oikeellisuudesta. Jos verkkokaupassa ollut virheellinen hintatieto poikkeaa niin huomattavasti todellisesta hinnasta, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetieto, virheellisenä ilmoitettu tuotteen hinta ei sido Toyboxia.

Verkkokauppatuotteiden saatavuus
Toybox tarjoaa verkkokaupassaan monipuolisen valikoiman tuotteita, joiden valmistusmäärät ja saatavuus kuitenkin vaihtelevat. Toybox ei myönnä mitään takuita verkkokaupassa myytävien tuotteiden saatavuudesta tai riittävyydestä. Osa tuotteista on sesonkituotteita tai muutoin sellaisia tuotteita, joita valmistetaan vain rajallinen määrä. Vakiovalikoimaan kuuluvat tuotteet voivat tuotannollisista syistä loppua varastolta. Toybox pyrkii pitämään verkkokaupassa oikeat ja ajantasaiset tiedot tuotteiden saatavuudesta.

Tuotteesta, joka on ollut tilattavissa verkkokaupassa, mutta on tilapäisesti loppunut varastolta kesken tilausprosessin, ilmoitetaan asiakkaalle viipymättä. Asiakas saa ilmoitusviestin “Valitettavasti kaikkia tilaamiasi tuotteita ei voida toimittaa” ja toimintaohjeet sähköpostiinsa tilauksen loppuun viemiseksi.

Tilausvahvistus

Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää tilauksen keskeiset tiedot. Asiakkaan tulee tarkistaa tilausvahvistukseen merkittyjen tietojen oikeellisuus. Toyboxin verkkokauppaan rekisteröitynyt asiakas voi tarkistaa tilauksen sisällön ja tilaushistoriansa kirjautumalla verkkokaupassa omille sivuilleen. Toybox pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilauksia perustelluista syistä.

Toimitustavat ja toimitusmaksut

  • Toimitustavat Matkahuollon Pakettipisteisiin, Postin pakettiautomaatteihin, Postin toimipisteeseen tai postikonttoriin sekä Budbee pakettiautomaatteihin. Vaihtoehtoina myös kotiintoimituspalvelu ja Postin rahti.
  • Noutopiste ja postikonttoritoimitus: Matkahuolto 4,90 € / Posti 5,90 € / Budbee 4,90 €. Ilmainen toimitus yli 50 € noutopistetilauksiin.
  • Toimitamme tilauksesi myös suoraan kotiin hintaan 6,90 € Budbee / 7,90 € Matkahuolto. Ilmainen kotiintoimitus yli 20 kg tuotteille, kuten uima-altaille ja ulkoporealtaille.
  • Verkkokauppamme kassalla Sinulle ehdotetaan Sinun osoitettasi lähinnä olevaa noutopistettä tai lopuksi kotiintoimitusvaihtoehtoa.
  • Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Huolehdit, että puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ovat oikein tilauksella.
  • Toimitusaika on pääsääntöisesti 1-3 arkipäivää. Uima-altaiden ja porealtaiden toimitusaika on pääsääntöisesti 2-5 arkipäivää.

Toimitustapamme määrittyvät tilauksen painon, jossain tapauksissa laatikon koon, mukaan. Verkkokauppamme ehdottaa sinulle kassalla aina sopivinta toimitustapaa. Mikäli me muutamme toimitustapaa jostain syystä, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman nopeasti.

0-20 kg tilaukset toimitamme Matkahuollon Pakettipisteisiin, SmartPost automaatteihin, Postin konttoreihin ja asiamiesposteihin sekä Budbee pakettiautomaatteihin. Käytössämme on myös kotiintoimitus kaikille paketeille.
20-35 kg tilaukset toimitamme pääsääntöisesti kotiinkuljetuksella.
yli 35 kg tilaukset toimitamme suoraan kotiin. Rahdinkuljettaja ottaa tällöin sinuun yhteyttä ja sopii kanssasi toimitusajan.

Maksaminen

Toybox verkkopalvelussa voi maksaa Paytrail-maksupalvelun kautta tai Klarna-laskupalveluiden kautta.

1. Paytrail palvelut

Verkkopankkimaksut:

Voit maksaa ostoksesi kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksuilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbank, Handelsbank, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki sekä Oma Säästöpankki.

Korttimaksut sekä MobilePay: 

Voit maksaa ostoksesi seuraavilla pankki- ja luottokorteilla: Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, JCB sekä MobilePay. Maksatpa tilauksesi Visalla, MasterCardilla tai Visa Electronilla, ostaminen on aina turvallista. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Kortinmyöntäjästä riippuen voit tarvita pankkitunnuksia vahvistaaksesi korttimaksun. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun.

Lasku – ja osamaksut Collector Bankin kautta:

Voit maksaa ostoksesi Collector Laskulla sekä Collector Osamaksulla. Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka. Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää. Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 3,80 € laskutuspalkkio). Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.  Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.
 
Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn. Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 18 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta.

Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä: Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 
Innova 2 
Lutakonaukio 7 
40100 Jyväskylä 
Puhelin: 020 718 1830 
www.paytrail.com 

2. Klarna-palvelut

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 30 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Klarna Bank AB
Sveavägen 46
11134 STOCKHOLM
Puhelin: 09-42599771
www.klarna.fi
Yritys- ja yhteisötunnus: 556737-0431


14 päivän palautusoikeus
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa verkkokaupasta tilaamansa tuote viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoituksen voi tehdä vielä ensimmäisenä arkipäivänä. Tuote on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Asiakkaan tulee postittaa tuote/tuotteet asiakaspalautuksena Toyboxille. Toybox ei vastaanota postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Katso lisätietoja palautuksesta Toyboxin verkkosivuilta kohdasta ”Palautusohjeet”. Leluissa, peleissä ja palapeleissä Toybox ei peri palautuskuluja, mutta meillä on oikeus pitää tuotteen toimituksesta aiheutuneet rahti- ja toimituskulut. 

Tuotekategorioissa uima-altaat, ulkoporealtaat, kelluntalautat, SUP-laudat, kumiveneet, joiden toimituspaino on yli 10 kg, on palautus aina asiakkaan kustannuksella. Ennen näiden tuotteiden palautusta, ota aina sähköpostilla yhteyttä Toyboxin asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)toybox.fi. Toybox antaa ohjeet näiden tuotteiden palautukseen.

Toybox hyvittää palautettujen tuotteiden arvon 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun verkkokauppa on vastaanottanut tuotepalautuksen tai asiakas on palautuskuitilla osoittanut palauttaneensa tuotteen. Tilauksen toimitusmaksuja Toybox ei palauta. Asiakkaalle palautettava maksu suoritetaan samalla maksutavalla, jota tilauksella on käytetty. Jos tuotteet on tilattu laskulla tai osamaksulla, saapuvan laskun voi hävittää. Osapalautuksissa asiakkaalle lähetetään uusi lasku, josta on vähennetty palautetun tuotteen hinta.

Mikäli asiakas ei hae tilausta noutopisteeltä tai pakettiautomaatilta ajoissa, tuote palautuu meille automaattisesti. Tässä tapauksessa Toyboxilla on oikeus periä tilauksesta aiheutuneet rahti- ja toimituskulut.

Virheelliset toimitukset ja reklamaatiot
Vastaanotettuaan toimituksen, asiakkaan tulee tarkastaa, että toimitus on sisältänyt hänen tilaamansa tuotteet ja että tuotteet ovat virheettömiä. Mikäli asiakas havaitsee virheen tilauksessa tai tuotteessa, asiakkaan tulee ilmoittaa siitä Toyboxin verkkokaupan asiakaspalveluun, joka on avoinna arkisin klo 9-15, s-posti: asiakaspalvelu (at) toybox.fi tai tehdä ilmoitus asiasta Toyboxin verkkokaupan etusivun Ota yhteyttä –kohdasta löytyvän palautelomakkeen kautta.

Takuuasiat
Kaikilla Toyboxin myymillä tuotteilla on lakisääteinen virhevastuu. Osalla tuotteista on myös vaihtotakuu ja valmistajan takuu, sekä yleinen käyttötakuu. Takuu kattaa tuotteen materiaali- ja valmistusvirheet. Takuu on voimassa myös 14 päivän palautusoikeuden jälkeen, mikäli tuotteessa ilmenee vikaa myöhemmin asianmukaisesta käytöstä huolimatta. Takuukorjaus tai -vaihto ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa.

Kaikissa 14 päivän jälkeen tapahtuvissa palautuksissa suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme Toyboxin verkkokaupan etusivun palautelinkin kautta tai sähköpostitse: asiakaspalvelu(at)toybox.fi.


Vaihtotakuu, käyttötakuu:
1. Mikäli olet käyttänyt tuotetta asianmukaisesti ja huomaat siinä käyttövian, ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu (at) toybox.fi.
2. Liitä mukaan yhteystietosi sekä mahdollinen ostokuitti tai tilauserittely. Rekisteröityneenä asiakkaana tilauserittelyn voit tulostaa myös kirjautumalla omiin tietoihisi Toyboxin verkkokaupassa.
3. Postipalautuksessa osoitteemme on
Toybox verkkokauppa
c/o 3PLogistiikka
Panimonkatu 1
20760 Piispanristi
Mikäli käytät postia, pakkaa tuotteet huolellisesti, jotta ne kestävät kuljetuksen tuoman rasituksen. Lisätietoja palautuksesta löydät verkkosivuiltamme kohdasta ”Palutusohjeet”.
4. Toyboxin verkkokauppa toimittaa vaihtotakuutuotteen tilalle uuden, mikäli tuotetta on verkkokaupassa saatavilla.
5. Tarkastamme tuotteet ja ilmoitetut viat. Toimitamme asiakkaalle takuuhuolletun ja korjatun / vaihtotakuutuotteen takaisin veloituksetta postiin.
6. Mikäli tuotetta ei voida korjata tai vaihtaa, hyvitämme tuotteen rahapalautuksena tilille tai luotolle ja saat siitä tiedon.
7. Jos tuote on rikkoutunut vääränlaisen käytön vuoksi, tai siinä ei havaita ilmoitettua vikaa, otamme yhteyttä. Toimitamme tuotteen takaisin asiakkaan niin halutessa; mahdolliset tarkastuskulut sekä logistiikka- ja käsittelykulut voidaan periä asiakkaalta.

Bestway myöntää kahden vuoden takuun muun muassa porealtaille, SUP-laudoille ja teräskehikkoaltaille. Näille tuotteille pätee valmistajan takuu. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi tarkempia reklamaatio-ohjeita.

Henkilötietojen käsittely
Käsittelemme asiakastietojasi luottamuksellisesti. Tarkan kuvauksen asiakastietojen käsittelystä löydät Toyboxin verkkokaupasta kohdasta ”Tietosuojaseloste”. Alle 16-vuotiaat eivät voi tehdä ostoksia Toyboxin verkkokaupassa, joten emme kerää asiakastietoja alle 16-vuotiaista asiakkaista.

Evästeet
Toybox.fi käyttää evästeitä, jotka keräävät tietoa istuntoa ja ostoja koskien. Tietojen avulla voimme tarjota juuri sinulle suunnattuja tarjouksia, tuotenostoja ja sisältöjä. Emme kuitenkaan pysty yhdistämään näitä tietoja suoraan sinuun, mikäli selailet sivustolla ilman kirjautumista.
Kaikkia tietoja käsitellään ja säilytetään EU tietosuojadirektiivin sekä 25.5.2018 alkaen voimaanastuvan EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Näin ollen sinulta keräämiämme henkilötietoja säilytetään vain Euroopan talousalueella (“ETA”) ja tiedotamme sinua asianmukaisesti, mikäli tietoja siirretään muualle. Meitä myös koskee velvollisuus ilmoittaa tietosuojaloukkauksista.
Voit myös olla hyväksymättä evästeitä. Ota kuitenkin huomioon, että evästeiden estäminen saattaa vaikuttaa mahdollisuuksiisi käyttää verkkosivustoamme. Voit hallita itse evästeitä selaimesi asetuksista tai muuttaa selainasetuksista istuntosi salaiseksi.

Toyboxin verkkokaupassa maksamisen turvallisuus
Toyboxin verkkokaupassa maksaminen tapahtuu aina salatussa SSL-yhteydessä, joka suojaa Internet-yhteyden asiakkaan tietokoneen ja kaupan välillä.
Maksatpa tilauksesi Visalla, MasterCardilla tai Visa Electronilla, ostaminen on aina turvallista. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Kortinmyöntäjästä riippuen voit tarvita pankkitunnuksia vahvistaaksesi korttimaksun. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä pankkisi asiakaspalveluun.
Verkkomaksupalveluun siirryttäessä kannattaa varmistaa, että Internet-osoite alkaa osoiterivillä muodossa ‘https://’. Tämä tarkoittaa, että yhteys on suojattu. ‘Http://’-alkuinen Internet- osoite ei ole suojattu.

Yhteiskäytössä oleva tietokone
Suosittelemme yhteiskäytössä olevan tietokoneen (esimerkiksi kirjastot tai muut julkiset tilat) välimuistin ja sivuhistorian tyhjentämistä lopettaessasi asioimisen verkkokaupassa. Sulje vielä lopuksi selain.

Ylivoimainen este, Force majeure –tilanteet
Toybox ei ole vastuussa sellaisesta tuotteen virheellisyydestä, toimituksen viivästymisestä tai muusta sopimusrikkomuksesta, joka johtuu Toyboxin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta (force majeure). Tällaisessa viivästymistilanteessa Toybox noudattaa verkkokaupassa velvollisuuksiaan niin nopeasti, kuin se on kuvatunlaisessa tilanteessa mahdollista otettuaan ensin yhteyttä asiakkaaseen ja varmistuttuaan, haluaako asiakas yhä vastaanottaa tilauksen.

Lainsäädäntö ja riita-asiat
Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Osapuolet pyrkivät ensisijaisesti neuvotteluteitse ratkaisemaan näistä ehdoista tai niiden soveltamisesta aiheutuvat mahdolliset erimielisyydet. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus osoittaa tästä sopimuksesta aiheutuneet erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Asiakkaan tulee ottaa yhteys ennen käsittelyä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Yhteystiedot
Asiakasta kehotetaan kääntymään verkkokauppakysymyksissä tai ongelmatilanteissa Toyboxin verkkokaupan asiakaspalvelun puoleen. Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9–15, sähköposti: asiakaspalvelu(at)toybox.fi. Tuotevinkkejä, palautetta, toiveita ja ehdotuksia voi antaa myös Toyboxin verkkokaupan Ota yhteyttä -palautelomakkeen kautta.